my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

Tamat Pengajian

Assalamualaikum,
Alhamdulillah kini sudah tamat pengajian sebagai student business admistration. owoh formal gila cakap! haha yeay yeay dah habis belajar. fiuh lega buat sementara waktu. apa apa pun mesti lah rindu gila zaman belajar. rindu kawan kawan dan housemate semua lah. mintak maaf la yang mane tak mention tu. kira dalam golongan kawan kawan lah jugak. bila dah last sem tu perasaan tak sabar nak habis tu semakin membuak buak. perasaan nak belajar pun dah kurang. pernah aku tanya kak ecah dulu kenapa lah perasaan nak study ni takdek. asyik malas je. tahu kak ecah cakap ape ''dah tahu dah last sem dia jadi tak sabar nak balik'' gelak je aku. haha bila dah nak dekat exam tu dah start banyak assignment, presentation, report, interview, quiz, tutorial ya Allah rindu nya nak buat semua niiii. huii. then bila dah macam tu masing2 pun busy, ade yang tido lewat, tido awal bangun tengah malam study, ade jugak bila dah macam tu ade je masalah yang datang. Alamak rindu nya nak minum air neslo malam2 dan stay up sampai 3 4 pagi then esok pagi pergi kelas mata bengkak. ah suka nya! haha sikit lagi nak dekat exam ni ade pulak ibadah camp. nak taknak kena pergi jugak. apa apa pun best giler ibadah camp! time exam aku jenis tido lambat. pukul 4 baru tido. jenis boleh study malam. kalau tiara dia jenis study siang. malam dia tak boleh katanya. haa. selama 2 minggu lebih jugak laa exam nya. lepas se se azab lepas. bila sampai satu paper ni tak sabar sangat sangat dah nak habis. gap 4 5 hari jugak. apa lagi melencong ke tempat lain lah. berjalan ke Genting Highland pada waktu malam. rasa angin sejuk waktu malam. pehh heaven in the world ah! bila dah habis exam semua bermula operasi utk mengemas barang2 utk dibawak balik ke Kuantan. aku ingat kan aku lah orang yang paling awal balik rupanya orang terakhir jugak balik. semua dah balik tinggal lah aku. sobsobs! bila dah lama tu duduk rumah ade yang msg cakap rindu lah ajak jumpa laa. alamak aih ni yang lemah hati bila cakap rindu ni. huii. apa apa pun kami pasti jumpa jugak. Kuantan dan KL bukan jauh punnn. hahaha
btw kawan kawan semua, i miss you! :(

*******************************************************************************

KAK IKA, Rina rindu nak tidur depan tv lagi dengan akak dan rempit sama sama!
KAK B, Rina rindu nak dengar kak b gelak dan bawak balik air bila habis kelas dan minum sama2!
KAK NINA, Rina rindu nak pergi jalan2 dan pergi makan berdua dengan akak! akak belanja saya suka!
TIARA, Aku rindu nak peluk kau dan menangis bawah ketiak kau. dan jadi co pilot kau! haha aku ingat pertama kali kita jumpa. ingat sangat!
HUSNA, Aku rindu kau suap aku makan dan borak sebelum tido dan study sama sama dalam bilik. kita berdua je! sebab tu lah aku pilih kau jadi roomate aku.
KIERA, Aku rindu nak kenakan kau lagi. borak pasal laki masing2 dan bagi pendapat. aku rindu yang tu! susah nak dapat orang macam tu.
KAK ECAH. Rina rindu pelukan akak bila saya ada masalah. dan rindu nak makan kongsi dengan akak. dan akak cakap ''kau pehal'' haha
the last but not least,
FITRI, saya rindu nak pergi shopping dengan awak dan main game sama2! dan awak datang malam2 dan hantar saya sampai ke depan pintu! tapi masa yang sy sama saya benci awak. kbai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...