my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

#Jejak Sahabat 11

Assalamualaikum.
betape clumsy nye aku boleh aku tersalah tengok calendar. haih. nak tak nak kena proceed jugak benda ni iaitu celebrate birthday ummu awal dari orang lain. birthday dia 6 disember but aku celebrate 17 november -________- sangat awal. haih. kena teruskan jugak sbb semua dah plan malas nak tunda. lagi pun nanti masing masing dah masuk belajar. haaa. selalu nye ummu akan datang ambik aku but kali ni ayah aku hantar. sebelum ummu sampai aku beli cake dulu. secret recipe jerr. hehe  4 slice je punn. huh. then tulis sikit sikit. pada mulanya aku nak ambik sendiri cake tu sekali bila ummu datang, tak lama tu kakak tu datang bawak cake dan lilin. haha tak request lilin pun tapi nice kakak tu. haha nak bagi suprise tapi aku yang suprise, haih rina rina. taraaaaa Happy Birthday ummu syafi solehah ;) makan makan balik dan pergi kedai cc same then berkerja same2. yeayy seronok. tu je. hahaha bye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...