my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

Happy Sweet 20th Rina

Assalamualaikum, ye ye saya dah tua. saya tau tu. habis dah alam belasan saya. huii T.T birthday tahun ni entah rasa happy sangat. kalau tahun lepas tak dapat kena tepung so tahun ni kena kaw kaw. pehh. thaks kak nadia dan abang daus belikan cake hello kitty kat saya. oke hello kitty ye kawan kawan. haha comel pulak tu warna pink. haha. pandai husna dan kiera plan. belajar dari aku lettew. haih. pada mulanya ingat kan celebration dah habis. dengan katil katil habis kena cake kena selek dengan husna. husna memang jahat! grrr. tunggu tiara balik sebab katenye nak pergi makan seleberate beday kite kate kannn. haha. di mana tiara pelakon paling cemerlang. pandai buat buat kereta rosak di tempat yang gelap ye. aku dah cuak takot perompak ke ular ke ade nanti. haihh. semua keluar kereta nak tengok ape jadi tapi aku duduk dalam keretaaaaa. haha. bila dah suruh tolak kereta kena lah keluar. tapiiiiii. rasa lain macam. mase aku sorang dalam kereta aku tengok semua muka serius sekali spoiled bila kiera sengeh tibe tibe then serius tibe tibe. haha tak pandai berlakon ah dia. hahahaha ;p aku macam errrrr ape yang terjadi ni. hmm. bila kena tolak kereta, tolak punya tolak sekaliiiiii haaaa tiara lari kat aku wushhhh tepung satu plastik atas kepala aku. nice one! fuhh. kiera, husna dan fifie masing masing pegang telur. habis tudung baju aku. aku kutip tepung kat jalan raya haaa berkejar kiteorang kt situ. haha habis dah semua pergi restoran makan. memang muka tak malu yang penuh dengan tepung dan telur. haha. anddddd have another suprise. sumpah rasa nak nangis. another cake. blueberry cake i guess. nyanyi ramai ramai kat situ. pehh terharu habis aku T.T thaks korang :) thaks to mereka yang wish semua lah. takdek hadiah pun tak kesah. dah besar hadiah ape jelaaa. haha much love ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...