my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

#Jejak Sahabat 2

Hai Assalamualaikum :D yeayyy *lompatlompat* hari ni pergi jumpa ummu lagi~ tapi kejap je dalam 2 3 jam maybe. kalau semalam bawak spagetti hari ni bawak cake pulak untuk dia. pehh sayang tak sayang nye aku kat dia. kan? haha oke angkat bakul sendiri :p haha macam biasa kacau dia buat kerja haha. tapi aku ade kerja jugak dia bagi. ade ke patut suruh aku lipat beg kertas yang sebanyak 2 kotak. *lebih kurang lahhh :p tapi bestttt ! hahaha paling kelakar bile kteorang berborak pasal masakan. macam mak mak pulak adoi haha. kami masing masing teringin nak makan mee goreng. nak beli boleh je tapi aku terasa nak masak sendiri haha oke saikooo ! rancang nak masuk daging ke sotong ke bagai lah macam ape jee rancang haha :D before ni ummu ade cakap 'tak kire nak off jugak 1 hari before kau balik' haha tapi aku cakap jangan janji kalau dah tahu tak boleh. tapi takdi saje gedik gedik dengan dia. haha aku tanye 'khamis nak balik dah, rabu awak tak free ke? haha' ummu pandang je. then dia explain panjang tapi aku sepatah pun tak paham tapi buat2 paham. dan aku paham situasi dia. dia cakap kesian lah kat pekerja yang lain kalau dia off day even sehari pun. haha ishh aku memang tak kesah pun tapi tipu lah kalau tak kecewa kan. haha but its just small matter ahh. next time boleh lagi :D kan ummu kan? haha okehh that all for today. kbhai :D penat kerja dengan ummu! HAHAHA :D
curi curi ambik. haha :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...