my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

Angkat berangkat :D

Hai assalamualaikum :D asal cakap je ade kakak angkat lah adik angkat lah abang angkat mesti ade orang cakap 'jangan sampai terangkat angkat sudah nanti' or 'aikk, ade ahli keluarga sendiri pun tak boleh jage nak berangkat angkat pulak' or Errr tu jelah kot. haha tapi bagi aku tak kire lah ade abang kandung ke kakak kandung ke adik kandung ke tak salah kot kalau nak lebih ramai sorang ahli dalam keluarga. tak semestinye dalam ahli keluarga kite, kite lebih suka berborak bercerita. mungkin dengan orang lain. maybe :D oke aku takdek lah ramai sangat berangkat ni tapi kire ade lah jugak. ade kakak angkat iaitu kak Dina. Dah 6 tahun kiteorang. takdek masalah pape pun. takdek pun pengaruh ke ape. kan? haha then aku ade adik angkat iaitu fariza. dah 3 tahun. lagi lah takdek pape. hmm then aku ade abang angkat iaitu ateeq dan bob. dengan ateeq dah 5 tahun cuma yang kelakar kiteorang sama umur. haha cuma dia lebih matang dari aku. sikit jeerrr :p kalau bob baru lagi kot, tak sampai setahun maybe. tapi dia sangat teramat lah baik. ' ehh bob, jangan baik sangat dengan saya. saya ni bukan baik sangat pun. hehe :) ' So the conclusion is takdek masalah pun kalau nak berangkat ni. korang je rasa diri bermasalah. padahal takdek pape pun. lagi mengerat kan silaturahim ade lah. saling hormat menghormati. tapi kalau main berangkat putus berangkat putus tuh bukan name nye berangkat tuh name nye nak makan kaki :D oke im done here so hand up the hand and lets say goodbye to me :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...