my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

Pemberian :D

Hai Assalamualaikum semua :) sihat semua? alhamdulillah orang kat sini pun sihat~ "Rezeki datang jangan ditolak" nilah orang selalu cakap. yeke? tapi kekadang orang memberi ni ade niat. kan? haaa jangan nak tipu eh. haha okeh gurau :D Dulu kalau orang bagi aku sesuatu mesti aku cakap, " ehh tak yahh lah susah susah membazir je" tapi kalau dah hadiah birthday tak kan nak cakap macam tu jugak kan. dah memang patut hadiah birthday kena bagi. haha oke saikooo sikit kat sini. tapi dulu lah agak kegedikan kat situ. tapi sekarang, "ahhh lantak lah kau nak bagi aku pape pun, aku terima dengan hati terbuka" yeahh sehingga lah ade orang nak hadiah kan satu Al quran kecik. Mula mula rasa macam kena tolak ni segan pulak tapi bile pikir pikir balik. hmm bagi sesuatu yang kebaikan. so nak kate tidak nak kate tak nak dah tak keluar dari lidah aku dah. kite patah semula"Rezeki jangan ditolak" hmm kan? thats all for today. kbaiiii :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...