my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

Perkahwinan Siti nur Baini

Alhamdulillah semuanye berjalan dengan lancar tapi entah kenape sepanjang perjalanan saya rase tak sedap hati. Bile sampai memang muka happy laa jugak. oke itu nanti cerita. sekarang nak cerita mase on the way nak pergi. Theme nye kelabu purple. Saya memang tak pakai ikot theme laa sebab takdek color kelabu. semua member pakai kelabu. agak ade jelesan laa jugak si situ. hmm forget it ~ saya pakai jubah putih dan saya rasa saya paling lawa *think positive haha :D tempat nye di MAEPS UPM. sampai sana lebih kurang pukul 1 laa jugak. tunggu kakak saya kejap iaitu kak ieka dan boypreng nye israk. dan masuk hall sama sama. duduk semeja sekali. then sementara tunggu pengantin sampai kami pun main tangkap tangkap gambar. oke mase ni lahh nak cerita nye. perut memang lapar giler sebab tak makan pagi kan. tapi entah kenape nak makan pun tak selera sebab hati rasa lain. tak tau kenape. then lepas pengantin datang siap naik pelamin bagai baru lah hati ni rasa kurang sikit. sikit laaa sikit ~ bila terasa lama sangat kat sana so decide nak bergambar dengan pengantin. then dah sudah kami pun balik. yuhuu ~ ohh lupe nak mention satu hal. kami ade bagi hadiah. dan hadiah kami besar sangat ! haha nak tengokkk ? orait check it out pictures yang adeee :))





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...