my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

#BESTIE

Hai semuaaaaa *lambai lambai* mesti pelik kenapa tibe tibe ade sorang perempuan kat atas ni kan? Haa nak tau ini lah salah seorang kawan baik saya. Ummu a.k.a saikoooo -_- HAHA dia sangat laaa saikoo. haha paling utama dia kawan saya dari sekolah. Selalu study akaun sama sama. Dia jugak guru akaun dan matematik saya. dia comel kan? tengok ah dia kawan dengan sape. Me -____- haha Kat sekolah tak de laa serapat sangat. Kedudukan jarak dalam kelas pun 3 langkah dah boleh sampai. haha mean tak jauh laa. Lepas SPM memang tak contact langsung. dia lupa aku ! haha oke ini gurau ~ dah masuk umur 20 ni lah baru jadi makin rapat sikit. bukan sikit laa banyak ~ hari hari message. haha terbaikkk ~ kadang kadang skype jadi tempat kiteorang lepaskan rindu. haha twitter tempat kiteorang merepek sama sama. haha ummu ni selalu saiko. time aku sedih boleh jadi saiko sama dengan dia. Yee dia yang terbaik bagi saya ! Pasti ~ saya kena jage dia dengan baik baik sebab banyak rahsia saya dengan dia. haha *gurau gurau* tak lahh, selain daripada mak saya, tempat saya selalu share sedih share cerita share bengang dengan dia jugak. kalau dengar dia bercerita memang seronok. sebab tu dia saiko ~ haha sudah 3 tahun tak jumpa ni. haihh macam mane ye bila kiteorang jumpe nanti. entah bertambah saiko kot kami. haha btw, korang kena bace ayat dia bagi kat saya. sangat sweet ~

-"You know that i love you, because you're my best friend ever and 'm willing to listen to you all day along :D"-

Ade satu pepatah menyatakan : bile kite sayang seseorang itu, orang itu akan sayang kite jugak. and i mean it ! Thakx for to be my friend kawan :D i will takecare our friendship. i mean it ! and never broken your heart because u're the most important as my best friend ~ kbai *maluuuuuuuuu -_________-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...