my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

Bukak buku baru -__-

Hello assalamualaikum semua. Dah lame tak post kat blog kan. Oleh kerana ade mase lapang sikit so post serba sedikit. Atas permintaan kawan saya yang sentiasa suruh saya update blog. Orait, dari mane nak mula ye? ohh exam saya tak lame lagi. 22 march sampai 3 April saya final exam. harap tiada sape yang berani kacau saya. Oleh kerana saya dah nak exam ni saya terpaksa kurang kan bermain dengan diri saya dan dengan handphone. yee, saya banyak main dengan handphone. Asyik bersms dari pagi sampai malam. dengan macam macam orang aku sms. Tak sabar nak habis exam sebab nak jumpa salah seorang kawan baik saya :) yee saya rindu giler kat dia :) Oke next, yeayy kaklong saya dah balik malaysia but for a one month only :( itupun tak jumpa sangat. yelahh, saya di Gombak dia di Kuantan. haiihh ~ for the last, i wanna wish happy birthday to my brother, bob ! Ade jugak bagi dia hadiah tapi tak seberape sangat. sorii ~ InsyaAllah lain kali bagi yang bermegah megah sikit. heee. hmm orang kate hati boleh berubah ubah. entah macam mane nak cakap tapi rasa nye dah kembali semula ke Fitri kot. Harap2 lepas ni dah tak kan jadi macam dulu. Amin ~ We're almost with 1 year. tapi mase bukan boleh membawa kebahagian. Yang penting niat ! hmm orait, harap awak enjoy bace. takdek laaa seseronok sangat. hmm kbai :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...