my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

Kesian kat sorang budak ni :'(

Dari facebook ke twitter aku bace status dia. Semua aku bace. Takdek lah stalker sangat cuma pelik bila dia cakap yang bukan-bukan sebab dia nak pergi PLKN kumpulan 1 esok (2 januari 2012) macam sedih je dengar.  Kata nya susah takdek facebook twitter dan phone. Oh ye, budak yang aku cakap tuh junior aku kat sekolah dulu. kenal pon gituh-gituh je tapi kire kenal lah jugak. Yang aku kesian nye sebab aku paham ape perasaan dia bila nak tunggu hari esok. dengan pandang bagasi dan muka mak ayah yang sedih kita nak pergi. Aku paham sebab aku penah pengalaman macam dulu. Pernah pergi kot. Tapi percaya lah bila pergi sana, phone pon dah kita tak engat. bila dah jumpa kawan, pasti seronok. Seriously tak tipu ! bila ade aktiviti yang fun sure korang tak engat ape2 dah. Time dalam bas nanti korang akan engat mak ayah atau BF (kalau ada) tapi more tuh family lah. Time nak serah phone nanti lagi lah bad, rase nak meraung je depan jurulatih tuh. kan? hahaha Bila dah habis nanti, banyak kenangan, for sure banyak kawan-kawan. mungkin jumpa jodoh kat sana. kan? hahaha time pergi sedih tinggal family dan kawan-kawan, bila dah habis nanti sedih tinggal kan kawan-kawan PLKN dan jurulatih. Trust me its nothing gonna be happen. Everything will be fine. Goodluck to my junior iaitu Ezy Laso and yang lain2 terpilih pergi PLKN :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...