my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

Budak ni lagi :p

Adakah masih ingat pasal junior saya yang nak pergi PLKN then dia sedih semua tu lah. ingat? Entah kenape baru-baru ni terase nak bukak profile twitter dia sebab bosan kate kan. then bukak punya bukak Taraaaaa ~ rupanya dia sama tempat PLKN dengan aku dulu. macam tak sangka kan? Bertweet laa jugak dengan dia. Suddenly dia tanya, ade orang histeria tak kat sana? semua tempat mesti lah ade kan kes macam tuh. So bila dia nak tau cerita nya so aku pun cerita laaa kat tempat tu ade ehem3 and ade 3 orang. lebih kurang macam tu lah. Ade lagi tapi tak boleh cerita lebih nanti takut pulak budak tu. so cerita sikit je. meraung kang budak tu haha. Saya bagi jugak kata-kata yang simple macam kuat kan semangat. memang pun kan? oke hope she have fun. Ohh motif aku cakap pasal dia sebab bila dapat tau dia PLKN kat sana aku rasa rindu keadaan aku yang dulu-dulu. kat sana jugak aku jadi wan khairina yang baru. terima kasih PLKN :P so thats all. kbai :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...