my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

New year 2012

Assalamualaikum, Diharap kan Tahun 2012 ni akan lebih memberi saya umur yang panjang. Dan jugak hidup yang penuh dengan gelak tawa. Mission baru untuk tahun 2012 ni, Aku nak jaga mak ayah aku. Mereka dah berumur, so aku kena jage mereka. Dulu mereka jage aku dari kecik sampai besar sekarang masa aku pulak untuk jage mereka. sebab aku sayang mereka. Aku nak mereka hidup lebih lama kat dunia yang nyata ni. Aku nak tunjuk kat mak ayah aku yang aku berjaya. Yang paling penting sekarang, aku dah janji dengan mak aku sesuatu. jengjengjeng ! tunggu lah nanti. hahaha :D
Lepas ni aku nak kumpul duit syiling banyak-banyak ! scary tak? hahaha kita kena rajin menabung sekarang. dengan cara menabung kita dah boleh kumpul beribu-ribu duit. oke itu tipu :p Menabung lah dari sekarang. nanti nak kawin senang. hahaha :D Err rasa nye tuh jelah kot. oke lah bye :)
 Actually, mood nak blogger ni dah hilang, mood study je lebih. so no topic sangat lah :) sori guys long time no see !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...