my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

Port Dickson #2

PD here we come again :D kalau dulu pergi time puasa sekarang pergi sebelum puasa. hoho. Well, biasa lah perbelanjaan tak lah terlalu banyak tapi boleh laa, haa paham kan. hee. pergi hari jumaat balik hari ahad. sampai sane dah petang so tak sempat nak jalan mane2. malam cuma pergi makan satay sedap kak ecah cakap. memang sedap pun. mmm yum yum. hee. pada malam nye cuma tengok bola dan makan je. husna, kak ecah dan tiara dah masuk tido awal tapi aku dan kiera tak dapat tido sebab tak biasa tak biasa dengan tempat baru. *nak tilam kat rumah jugak haha* berborak kejap dengan kiera, then aku dengar lagu sampai lah tido tp pukul 4 jugak tido. haish. esok pagi *sabtu* kak ecah dan tiara kejut ajak nak pergi pantai nak jogging, aku bangun tengok husna dan kiera nyenyak je tido aku pun cakap "tak nak lah pergi, nak tido" hehe bangun pukul 10, tak mandi pun cuma gosok gigi dan pergi sarapan sebab kiteorang nak pergi mandi kat pantai. haha sampai kat pantai, udin adik kak ecah tolong kiteorang dapat harga murah nak naik pencil boat. and the last dapat punnnn :) haha first time naik pencil boat ni -.- abang yang bawak kiteorang tu cakap nak hempas 2 kali je ye, and aku dah macam "haaa hempas? macam mane kena hempas -.-" ? ang tu pun explain, cehh dengar macam senang je bila kena hempas tu sekali kena hempas, haaa ambik kau aku hempap kau, kau hempap aku dalam air. walawehh air masuk hidung. seksa seksa. dah ahh aku depan, siot je. haha. kali ke2 pun benda yang sama. tapi ade pulak extra jadi 3 kali kena hempas. grrrr. tp berbaloi lah dengan yang kiteorang bayar. hee siap ade snorkeling lg, haa tu pun dapat free. abang2 tu bagi free. hoho ^_^ dah penat main dengan air, kiteorang pergi daki bukit pulak, eh bukit eh? err pape jelaa, yg pasti memang penat laa, tengok kawasan pulau yang besar tu. pehh lawa bila dari atas. MasyaAllah ciptaan Allah sangat indah :D tiara sampai dah tak larat dah sanggup tunggu kat bawah sorang2, haha yelah dgn cuaca panas lagi kan. dah penat semua balik rehat, tido jap ape semua. petang tu pergi pasar malam pulak. aku beli nasi kerabu. pehhh sodappp. haha dengan makan tepi pandai nyee, heaven sangat. masing2 penat semua masuk tido terus. aku masih tak dapat nak biasa dengan tempat tido so tido lmbt lagi, pukul 1. hee esok pagi semua bangun kena pergi pantai kutip ape benda tah tapi benda tu boleh makan laa, banyak giler kutip kat tepi pantai. lepas dah selesai semua hal, kami pun kemas barang masing2 dan bertolak ke Kuala Lumpur balikkkkk. yeayy. Alhamdulillah semua selamat :D
kali ni ke PD tak ambik gambar pun atas sebab tertentu, heee :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...