my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

#Jejak Sahabat 6



Assalamualaikum :D
Aku penah cakap mase kat skype dulu. kalau jumpa ummu mesti terlebih saiko masing masing. haha yes memang betul. sangat saiko itu budak. haha wahhh dah jejak sahabat 6 dah kite. Hahaha macam kelakar kan tibe tibe nak main jejak berjejak ni. haha yelah bile dah lame tak jumpa jadi lah jejak berjejak. kan syafi kan? haha what happen today? hmm rase nye ummu dah semakin membesar. dah pandai bercakap pasal perkahwinan dan beranak anak anak ni. haish haha kawin lah awak dulu baru saya follow ye. haha wayang for sure. cerita Dark Shadow. haaa best laa jugak cerita pasal classic sikit dan ade unsur seksial dalam cerita tu. padan laa kate 18sg. haha ishh malu kite tengok kan ummu. haha well seperti biasa gaya cubit cubitan masih dilaksanakan oleh syafi tercomel terhadap aku. aishh. haha kiteorang teramat lah saiko hari ni. ummu dengan gaya kuat makan nye sentiasa terselah. haha alamak mati lah aku mengumpat dia kat sini. hahaha dari pukul 11 sampai 5 setengah kat ecm. pehh 6 jam.and terima kasih awak hantar saya balik seperti biasa. teman saya beli tiket jugak seperti biasa awak buat. haha terima kasih lah untung segalanya. yang sudi membuat aku terlebih saiko hari ni. banyak bagi tips tips pasal kawin. eh ade ke? haha 2 june nanti pergi megamall pulak dah bosan pergi ecm je. haha insyaAllah :D haaa tengok muka masing masing excited depan camera. haha
Kau ummu syafi solehah yang tetap sahabat aku. paham? tetap! kbai :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...