my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

#Jejak Sahabat 4

Ummu aku tau kau bace niiii. haa hai assalamualaikum. jawab ahh! haha oke saiko kan?
Yeayyy ummu dapat cuti. cuti demi kawan baik dia sorang ni haaa. haha Finally, nak jugak keluar dengan aku. dengan penat lelah aku pujuk, merajuk bagai dengan kau dan inilah hasil nyeee. haha Ape plan kite nak kuar? for sure lah tengok wayang. Battleship ! hoho haaa ummu lambat ambik aku. denda denda denda ~ haishh nak tahu? lepas keluar wayang habis lebam lebam tangan aku orang sebelah ni cubit cubit aku sebab terkejut kejut tengok cerita tu T.T nasib dia cubit kalau dia gigit memang balik rumah makan bubur budak sorang ni aku cabut se se gigi dia. haha okehh gurauuu ~ ni haa lagi satu hal. nak cari kedai makan punya lah payah kan? angan angan nak makan mama cop tapi last last kedai tu tengah repair. last last makan Rasa Mas je. ahaha ade orang tu teringin nak makan spagetti akhirnye dapat pun. amin tak payah masak untuk dia dah. Terima kasih Rasa Mas. hahaha :D lepas makan dan makan lagi. pergi beli sushi kat carrefour and makan kat food court. lepas dah makan dan makan lagi. haishh. pergi makan hot and roll and kongsi pun dah kenyang. and the last, thakx ummu syafi sebab hadiah kan aku earphone. appreciate gilerr kot. nampak tak muka aku appreciate ni -_____* hahaha kan? aku nak bagi kau ape ape pun tak tahu tapi kau cakap nak baju kan? okeh baju je kan? keropok tak nak? okehhh alhamdulillah boleh bagi orang lain. haha haa macam ni lah baru kawan. kan ummu kan? -_____- okeh terima kasih hari ni sudi cuti sebab nak keluar dengan aku. Lepas ni jejak sahabat 5 pulak okehh? bhoiiii Love you :D
Nah tengok ape hasil nye selepas kau dan aku saiko depan kedai sushi. haish


ni gambar aku edit sikit sikit. tak nampak lain kan? hmm ummu comellll -____-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...