my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

#Jejak Sahabat 8

Assalamualaikum ;D
Wahhh dah berjejak jejak ke episode 8 dah, kih kih kih. Well, macam biasa. hangout lah ape lagi. hee. kali ni keluar pun kejap je. ummu ambik macam biasa ;D terima kasih :) Rancangan nye nak pergi makan mcD dan main bowling. tapi bowling penuhhhh ;( urghhh. yang lame nye makan dan story je kuat. haha yang kelakar nyeee, sebelum pergi tu ade lah krisis sikit. ade kawan kiteorang ajak makan makan. tapi kiteorang kan dah ade plan masing masing tak tahu nak buat ape, kau lah aku la, haha so... haa sampai sini jelah hehe. First destination kiteorang of course lah mega sebab mega je ade mcD. habiskan masa kat mcD dan makan dan gelak. dan dan so on. lepas tu jalan jalan kejap cari stokin ummu dan tali pinggang aku. yeahh barang baru :) hehe dah macam lama sangat kat mega tu, terus gerak pergi ecm pulak. jap2, ummu kan selalu cakap "jom pergi EC" tapi ape yang aku dengar haaa TC. haha oke tak kelakar -_____- haa lepas tu kan lepas tu kan, sampai mega dah agak petang lah jugak. ingat kan sempat tapi rupanya tak sempat. pergi ecm tu haa sebab nak beli sushi je pun. hehe kempunan ;D then, pekerja kat sushi tu kate 20 minit siap tapi padahal lebih 30 minit. rasa macam lama sangat pergi solat dulu. lepas tu call mak aku cakap lambat sikit balik, then mak aku cakap nak hujan dah ni. dup dap dah aku. lepas sushi siap je terus gerak pergi food court makan sushi. aku ni jenis makan lambat. haa makan pun lebih kurang jelaa. yang lebih bawak balik. keluar je ecm, pehhh gelapppp. mase otw balik aku dah risau dah, jangan lah hujan lagi. sampai rumah tu memang lah alhamdulillah dah tapi risau ummu pulak redah hujan je nanti. mak aku siap pesan bagai dekat ummu "suruh ummu bawak moto elok2 nak hujan ni" haa. Lama tu selamat dah sampai rumah. Alhamdulillah ;D
Berakhir lah cerita jejak 8 ni, hehe next jejak sahabat 9 pulakkk ;D Ohhh kali ni tak dek gambar. sekian :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...