my friends are my skin , my enemies are the viruses,my problem are the diseases :) █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Riena Official Blog

My new year

Alhamdulillah dah masuk 20 tahun aku tahun ni (2012). Nak kate kelainan bila umur dah masuk 20 tu tak kot. rasa macam budak-budak lagi. tapi rasa nya dah dapat beza yang mane kain buruk dan kain cantik. paham kan?  Macam biasa, masih tak tercapai ape yang diingini. InsyaAllah kalau ade tu ade laa kot. doa kan jela :) tapi buat pertama kali yang aku nak tunai kan ialah nak jage mak ayah aku dan jadi anak yang soleh. amin ! my target is my study and my motto is love the way i am. jadi diri sendiri lebih baik daripada jadi orang lain :p sudah berakhir tahun belasan aku sekarang tahun puluh aku sudah tiba. jengjengjeng ! kini semakin membara hidup aku dan akan banyak cabaran dan jodooohhh. Lalalaal ! haha asal ni hati ni rasa nak kawin je :p tengok orang lain kawin kot. Err keeee ade orang nak datang meminang. choooiii gatai aku ni. haha kfine muda lagi. oke  bye. saya admit saya rindu kaklong, kak ieka, kak b, fawwaz, suhana, sumiey, sanah, qilien, ummu, and the last shakiera (#oldfriend) kbai :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...